لیست قیمت رنگ پارس اشن

آخرین لیست قیمت رنگ پارس اشن به روز شده در تاریخ 1402/02/03در شرکت پخش رنگ مهدلو

شما عزیزان میتوانید زین پس در هر زمانی که خواستید در همین صفحه آخرین لیست قیمت این برند رنگ که یکی از بهترین رنگ‌های موجود در بازار است رو در همین صفحه از سایت مشاهده کنید.

مشاهده لیست قیمت تمامی رنگ‌ها: قیمت رنگ

در بابت قیمت شرکت پخش مهدلو با پشتوانه قوی و مطمن اعلام میکند در خصوص قیمت توان رقابت با تمامی شرکت‌ها را دارد و تمامی برندها و لیست قیمت تمام رنگ‌ها زیر قیمت بازار خواهند بود!

شماره تماس جهت مشاوره و ثبت سفارش: ۰۲۶۳۴۸۲۵۴۳۰

نمایندگی رنگ پارس اشن

شرکت پخش رنگ مهدلو با سال‌ها تجربه در زمینه رنگ و پخش رنگ همینک یکی از نمایندگی‌های فعال رنگ پارس اشن در ایران است که شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت‌ها را از این شرکت بگیرید و در صورت نیاز سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن سفارشات خود را در محل کار خود تحویل بگیرید.

لیست قیمت رنگ پارس اشن در این صفحه هر روزه به روز خواهد شد.

شماره تماس جهت مشاوره و ثبت سفارش: ۰۲۶۳۴۸۲۵۴۳۰

پیشنهاد ما: لیست قیمت رنگ فراز پیشه

لیست قیمت رنگ کوره‌ای پارس اشن

تاریخچه شرکت

شرکت پارس اشن در حدود 40 سال قبل در گرمسار ، منطقه صنعتي حاجي آباد افتتاح شد. این شرکت در آغاز با سیاست‌های درست خود توانست تولیدات با کیفیت و فروش خوبی را ایجاد کند و کیفیت مورد قبول این رنگ باعث ایجاد سیل جدیدی در خریداران رنگ شد.

آخرین لیست قیمت در گوشی موبایل شما: شما میتوانید با دنبال کردن صفحه مجازی پخش رنگ مهدلو آخرین قیمت‌های رنگ پارس اشن را دریافت کنید

این شرکت توانست در سال‌های سخت دفاع مقدس با تکیه بر توان داخلی همچنان بر تولیدات خود ادامه دهد و به یکی از بزرگترین صادر کنندگان رنگ در خاورمیانه تبدیل شود.

از جمله تولیدات این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ های سلولوزی و پلی اورتن مخصوص چوب
  • رنگ های روغنی و واتر بیس ساختمانی
  • رنگ های تعمیراتی خودرو
  • رنگ های پودری
  • رنگ های صنعتی کوره ای و اپوکسی
  • انواع رزین
  • انواع لاک های سلولوزی
  • انواع حلال ها و پلاستی سایزر ها
  • انواع جوهر چوب و تینر ها

شماره تماس جهت مشاوره و ثبت سفارش: ۰۲۶۳۴۸۲۵۴۳۰

در زمان تحریم

در زمان تحریم سخت کشور‌های غربی علیه ایران شرکت پارس اشن با توانایی خود و ارتباطات موثر و قوی در خارج از کشور توانست مواد اولیه با کیفیتی را وارد ایران کند و از سبب این موضوع به هیچ عنوان از کیفیت این رنگ در زمان سخت تحریم کم نشد و همچنان خروجی این شرکت رنگ‌های با کیفیت در بازار بوده و است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پخش رنگ مهدلو
ارسال