لیست قیمت رنگ کاپارول

لیست قیمت رنگ کاپارول به روز شده در تاریخ 1401/04/05

شرکت پخش رنگ مهدلو یکی از عوامل توزیع رنگ درجه یک جهانی کاپارول در ایران است که شما میتوانید این رنگ را با قیمت زیر بازار از ما تهیه کنید.

در کنار این برند رنگ شرکت پخش رنگ مهدلو نماینده رسمی چندین برند معروف دیگیر ایرانی است که شما را دعوت میکنم تا از این رنگ‌ها دیدن فرمایید.

مشاهده لیست قیمت تمامی رنگ‌ها: قیمت رنگ

برای سفارش رنگ کاپارول میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید و از شرایط فروش ما آگاه شوید و حتی از مشاوره‌های رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

برای دریافت لیست قیمت تمامی برندهای رنگ میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید: دفتر پخش: ۰۲۶۳۴۸۲۵۴۳۰ 

لیست قیمت رنگ کاپارول

قیمت رنگ کاپارول آلمان

شرکت کاپارول در کشور آلمان در حدود 125 سال قبل افتتاح شد. اکثر مردم جهان این رنگ را با لوگوی فبل میشناسند که در دم آن یک فرچه رنگ آمیزی است. این شرکت با بهره گیری از ابزارها و دستگاه‌های به روز توانسته رنگی در سطح تولید جهانی تولید کند و تمامی تست‌های استاندارد جهانی را نیز پاس کند. این شرکت در سال 2015 اولین شرکتی بود که توانست رنگی کاملا بی خطر برای محیط زیست تولید کند و همین مسئله باعث به سر زبان افتادن دوباره این شرکت و تکنولوژی ساخت این شرکت شد.

شرکت پخش رنگ مهدلو از تمامی محصولات این برند در انبار خود دارد و اگر شما بخواهید میتوانید تنها با تماس با واحد فروش ما اقدام به تهیه اقلام خود کنید.

برای دریافت لیست قیمت تمامی برندهای رنگ میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید: دفتر پخش: ۰۲۶۳۴۸۱۰۷۷۱  – ۰۲۶۳۴۸۱۰۷۷۲ 

همچنین لیست قیمت رنگ کاپارول در این صفحه به صورت همیشگی خواهد بود و در صورت نیاز میتوانید در هر زمان با مراجعه به سایت ما از آخرین قیمت این رنگ آگاه شوید چرا که شرکت ما به صورت مداوم لیست قیمت‌های انواع برندهای رنگ را به روز رسانی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پخش رنگ مهدلو
ارسال