لیست قیمت رنگ گل پخش

لیست قیمت رنگ گل پخش به روز شده در تاریخ 1400/08/1

شرکت پخش رنگ و چسب مهدلو نماینده رسمی شرکت گل پخش در استان البرز است. این شرکت در کنار انواع برندهای موجود در بازار نمایندگی و عاملیت رسمی این شرکت را نیز دارا می‌باشد و شما میتوانید به قیمت بسیار با صرفه این محصول را از شرکت پخش رنگ و چسب مهدلو تهیه کنید.

شرکت گل پخش تولید کننده انواع اسپری‌ها با کیفیت بسیار عالی است که در ایران یکی از بهترین برندهای تولید کننده اسپری معرفی شده است. همچنین در کنار اسپری رنگ این شرکت تولید کننده انواع اسپری اسپری خودرویی، رنگ عمومی، اسپری هنری و اسپری های صنعتی است.

در ادامه لیست قیمت به روز اسپری رنگ گل پخش را در زیر مشاهده میکنید.

مشاهده لیست قیمت تمامی رنگ‌ها: قیمت رنگ

برای دریافت لیست قیمت تمامی برندهای رنگ میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید: دفتر پخش: ۰۲۶۳۴۸۲۵۴۳۰

پخش رنگ,نمایندگی رنگ گل پخش

برای دریافت لیست قیمت تمامی برندهای رنگ میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید: دفتر پخش: ۰۲۶۳۴۸۲۵۴۳۰

پیشنهاد ما: مشاهده بهترین برندهای تولید کننده رنگ ساختمانی

سخن مدیر عامل شرکت گل پخش

شرکت صنایع تولیدی و بازرگانی گل پخش (سهامی خاص ) با چند دهه تلاش مستمر و کسب تجربه های گران و ارزشمند هم اکنون با تولید محصولات با کیفیت، متنوع و مورد نیاز بازار، یکی از بهترین شرکت های خوش نام، فعال و موفق در صنعت اسپری رنگ واسپری های خودرویی، صنعتی، چسب و تزئینی در ایران می باشد و خوشبختانه با توجه به کیفیت و تنوع و بسته بندی محصولات مصرف کنندگان کشور را از ورود کالاهای مشابه از خارج کشور کاملا بی نیاز کرده است. که این مهم علاوه بر صرفه جویی در خروج ارز از کشور، باعث ایجاد اشتغال و باور ارزشمند دیگری در ذهن مصرف کنندگان شده که طبیعتاً موجبات استقبال مشتریان از مصرف محصولات این شرکت را فراهم نموده است. لذا با توجه به رضایت و استقبال روز افزون مشتریان عزیز داخلی و خارجی از خرید و مصرف محصولات این شرکت، ما بر آن شدیم تا با توکل بیشتر به خداوند بزرگ و با کسب حمایت هرچه بیشتر مشتریان گرامی نسبت به توسعه کارخانه، ماشین آلات و تکنولوژی مدرن و آزمایشگاه مجهز در راستای تولید محصولات جدید و متنوع اقدامات بیشتری را انجام دهیم. خبر خوب این است که بزودی نتیجه تلاش و موفقیت های ارزشمند جدید شرکت گل پخش به سمع و نظر مشتریان و دوستان و همراهان گرامی این شرکت خواهد رسید. هدف ما فتح قله موفقیت این صنعت در افق ایران و خاورمیانه می باشد. بنابراین با اتکا به لطف خداوند و حمایت شما عزیزان هیچ شکی در رسیدن به این هدف برای ما باقی نمانده است. بنابراین جهت رسیدن به این مهم دست یاری به سوی شما مشتریان و دوستان ارزشمند دراز کرده و دست تک‌تک شما عزیزان را جهت نیل به اهدافمان صمیمانه می فشاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پخش رنگ مهدلو
ارسال