لیست قیمت چسب دلتا

لیست قیمت چسب دلتا به روز شده در تاریخ 1402/02/12

چسب دلتا یکی از برترین برندهای تولید کننده چسب در ایران است که شما در بازار فعلی بسیاری از محصولات این شرکت را در بازار مشاهده میکنید.

در سال 1380 بعد از سالها تجربه مدیران این شرکت در خصوص تولید چسب، شرکت صنایع شیمیایی ممتاز بل گستر (چسب دلتا) توسط مدیران این شرکت تاسیس شد. این شرکت با برنامه ریزی بر اساس تولید بر اساس نیاز مشتری شعار ” تجربه ای کهن، اندیشه ای نو” را سر لوحه خود قرار داد و در این مسیر شروع به تولید انواع چسب صنعتی، عمومی و ساختمانی برای استفاده در انواع نیازهای مشتری کرد.

پخش رنگ و چسب مهدلو یکی از عاملیت‌های پخش چسب دلتا در ایران است که شما میتوانید محصولات این شرکت را با قیمت باور نکردی از ما تهیه کنید.

شما میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت پخش رنگ و چسب مهدلو سفارش خود را ثبت کنید: ۰۲۶۳۴۸۲۵۴۳۰

مشاهده لیست قیمت تمامی رنگ‌ها: قیمت رنگ

شما میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت پخش رنگ و چسب مهدلو سفارش خود را ثبت کنید:  ۰۲۶۳۴۸۱۰۷۷۱ و ۰۲۶۳۴۸۱۰۷۷۲

پیشنهاد ما: رنگ با کیفیت فرازپیشه با تخفیف ویژه برای شما که از سایت خرید می‌کنید

شرکت صنایع شیمیائی ممتاز بل گستراز

شرکت صنایع شیمیائی ممتاز بل گستراز سویی دیگر مفتخر است راه اندازی بالاترین ظرفیت حجم تولید گاز های اکسیژن، نیتروژن و آرگون به صورت مایع و گاز در ایران را اعلام دارد. دلتا گاز فعالیت خود را در زمينه توليد گازهاي طبي،  صنعتي و آزمايشگاهي و ارائه كليه خدمات وابسته به اين صنعت، از سال 1393 آغاز نموده است. اين واحد با بكارگيري فن آوري هاي روز و نيروهاي كارآزموده و متخصص ايراني سعي نموده استقلال ملي در اين صنعت را حفظ نمايد و روز به روز روند روبه رشد كنترل و افزايش كيفيت در انواع گاز هاي توليدي و ساخت برخی از قطعات مورد نياز را مطابق با استاندارد هاي ملي و جهاني بدست آورد.اين مجتمع توليدي در كنار محصولات خود نسبت به سرويس دهي و ارائه خدمات فني مشاوره نصب و راه اندازي انواع سيستم هاي توليد و توزيع و كنترل كيفيت انواع گاز ها مي باشد . در ضمن دلتا گاز عضو انجمن صنفي توليد كنندگان گاز هاي طبي و صنعتي كشور مي باشد و از تجربيات و نظرات آنان در پيشرفت مجموعه خود استفاده مي نمايد.

شما عزیزان میتوانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید و از جدید ترین قیمت‌ها و آخرین تخفیف‌های ما آگاه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پخش رنگ مهدلو
ارسال