لیست قیمت چسب شمال

لیست قیمت چسب شمال به روز شده در تاریخ 1400/09/06 در بازرگانی مهدلو

چسب چوب شمال یکی از بهترین چسب‌های چوب در ایران است که سالیان سال است در زمینه تولید چسب کار میکند. شما میتوانید با تماس با پخش چسب مهدلو از آخرین قیمت روز چسب شمال مطلع بشید و در صورت نیاز سفارش خود را ثبت کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید با شماره روبرو تماس بگیرید: ۰۲۶۳۴۸۱۰۷۷۱

مشاهده لیست قیمت تمامی رنگ‌ها: قیمت رنگ

این شرکت در سال 1361 با جمعی از فعالان و متخصصات در این حوزه وارد فاز تولید چسب در ایران شد. این شرکت توانست پس از چند سال از شروع کار تولید چسب یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات را وارد بازار کند و پس از مدتی حدودا 10 سال دست به تولید رزین زد که در این زمینه نیز جز موفق ترین های ایران بود.

چسب شمال

درباره چسب چوب شمال باید گفت این محصول عموما برای چوب استفاده می‌شود امروزه بیشتر مردم و سلیقه‌ها به سمتی میرود که مردم ترجیج میدهند محصولات چوبی در طرح چوب بمانند و از این رو از چسب چوب شمال استفاده می‌شود. این چسب در رنگ تقریبا شیری در بازار وجود دارد که طرفدار بسیار زیادی دارد.

پیشنهاد ما: رنگ درجه یک الوان

روش استفاده از این چسب به این صورت از که محل اتصال را آغشته به این چسب سفید رنگ میکنید و حدود 10 دقیقه آن را نگه دارید تا به خوبی این اتصال برقرار شود.

این چسب که معروف به چسب سفید نیز است در صنعت صحافی، کارتن سازی، هنرهای چوبی و بسته بندی عموما مورد استفاده قرار میگیرد.

لیست قیمت چسب شمال

از دیگر خاصیت های این چسب چوب میتوان به این مورد اشاره کرد که در هنگام استفاده این چسب در رنگ شیری است و پس از استفاده و خشک شدن بی رنگ می‌شود.

این محصول در وزن‌ها و اندازه‌ای نیم کیلویی، یک کیلویی، 4 کیلویی و 20 کیلویی در بازار به فروش میرسد که شما میتوانید از طریق شماره های بازرگانی مهدلو سفارشات خود را ثبت کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید با شماره روبرو تماس بگیرید: ۰۲۶۳۴۸۱۰۷۷۱

بازرگانی مهدلو با بیش از 20 سال سابقه در زمینه پخش رنگ و چسب یکی از نمایندگی‌های فعال چسب شمال در استان البرز است که شما میتوانید با ثبت سفارش محصولات خود را در درب محل کار خود دریافت کنید.

جهت دریافت جدید ترین لیست قیمت چسب شمال با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پخش رنگ مهدلو
ارسال