بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون

دیوار پشت تلویزیون یکی از قسمت های مهم هال و پذیرایی خانه است که تغییر آن می تواند دکوراسیون پذیرایی منزل شما را به کلی تغییر دهد! اگر به فکر ایجاد تغییری بزرگ در فضای داخلی منزل خود هستید و می خواهید با هزینه کم دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون منزل خود را تغییر دهید این مطلب از پخش رنگ مهدلو rangpakhsh.com را تا انتها مطالعه کنید.

رنگ ذغالی برای دیوار پشت تلویزیون

اگر مطمئن نیستید که از رنگ تیره برای دیوار پشت تلویزیون خود استفاده کنید، می توانید تنها بخشی از آن را تیره کنید. بقیه دیوار سفید خواهد بود. این مدل می تواند آن قسمت پذیرایی را به صورت عمودی تر نشان دهد. اگر سقف خانه شما کوتاه است این مدل رنگ می تواند سقف را بلند ‌تر نشان دهد.

سایه تیره خاکستری یا زغالی زیبا به نظر می رسد و تضاد فوق العاده ای با رنگ سفید ایجاد می کند. اغلب، بسیاری از صاحبان خانه از این رنگ استفاده می کنند، زیرا بسیار تیره است، یعنی بسیار نزدیک به سیاه است و کل اتاق را تیره می کند. اگر می خواهید از این مدل رنگ برای دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید بهتر است فقط قسمتی از دیوار را تیره کنید.

رنگ ذغالی برای دیوار پشت تلویزیون

رنگ خاکستری و سفید برای دیوار پشت تلویزیون

رنگ سفید خاکستری پشت تلوزیون

این طرح مشابه همین مدل قبلی است که بالای این مقاله به شما توضیح داده ایم. قسمت میانی دیوار به رنگ خاکستری تیره و قسمت های بالا و پایین را به رنگ سفید در بیاورید. این نوع  مدل بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون است و دیوار پذیرایی شما را بزرگتر نشان خواهد داد.  از خلاقیت خود برای بازی با رنگ های مختلف استفاده کنید که با طراحی داخلی و سبک اتاق نشیمن شما مطابقت دارد.

دیوار پشت تلویزیون با رنگ آبی

دیوار-پشت-تلویزیون-با-رنگ-آبی

در قسمت های قبل هدف ما رنگ کردن قسمتی از دیوار پشت تلویزیون بود. اما در ادامه قصد داریم به رنگ کردن کامل دیوار اشاره کنیم. برای بهتر جلوه دادن دیوار پشت تلویزیون در این مدل می توان از رنگ های ملایم آبی و سرمه ای استفاده کنید تا دکوراسیون منزل شما دو چندان زیبا و دلنشین به نظر برسد.

دیوار پشت تلویزیون با رنگ سبز

دیوار پشت تلویزیون با رنگ سبز

یکی دیگر از بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون رنگ سبز است که به برجسته کردن دیوار کمک زیادی می کند. این رنگ سبز به اتاق نیز عمق می بخشد. سبز تیره نیز رنگی همه کاره است که به راحتی می توانید آن را با طرح های رنگی مختلف یا آیتم های رنگی متفاوت ترکیب کنید. سبز تیره برای خانه های بزرگ و قدیمی یا اتاق های نشیمن با طرح های مدرن ایده آل است.

ترکیب رنگ آبی و سفید برای دیوار پشت تلویزیون

ترکیب رنگ آبی و سفید برای دیوار پشت تلویزیون

این فکر کاملا اشتباه است که فقط از یک رنگ برای دیوار پشت تلویزیون می توان استفاده کرد. بهترین رگ برای دیوار پشت تلویزیون استفاده از رنگ های ترکیبی مثل آبی و سفید است که جذابیت بیشتری دارند و می توانند دکوراسیون اتاق را زیباتر کنند. یک ترکیب رنگ آبی و سفید روی دیوار پشت تلویزیون ایجاد کنید. برای قسمت سفید دیوار از پنل های چوبی استفاده کنید اینگونه سبک دیوار شما مدل قدیمی و جذاب به خود می گیرد.

ترکیب رنگ قرمز و خاکستری

ترکیب رنگ قرمز و خاکستری

یک ترکیب رنگ کاملا جذاب و خیره کننده برای دیوار پشت تلویزیون استفاده از رنگ قرمز و خاکستری است. اگر شما این احساس را دارید که استفاده از رنگ قرمز می تواند چشم را خسته و کسل کند ما برای شما یک پیشنهاد خوب داریم. برای جذابیت بیشتر می توان از دو ترفند ساده روی آن استفاده کرد. ابتدا یک حاشیه ایجاد کنید که دیوار پشت تلویزیون را از بقیه اتاق جدا کند.

دیوار پشت تلویزیون را می توان خاکستری رنگ کرد. این برش جلوه ای از یک سبک زیبا را ایجاد می ‌کند که می تواند مدرن تر به نظر برسد.  در قسمت دوم سعی کنید از یکسری لوازم جانبی تزئینی استفاده کنید که جلوه منحصر به فردی به اتاق پذیرایی شما بدهد.

استفاده از رنگ های ساده برای دیوار پشت تلویزیون

بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون
بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون

یک رنگ ساده نیز می تواند انتخاب خوبی برای طرح پشت تلویزیون می باشد. رنگ های اکریلیک کیفیت قابل توجهی دارند و به همین دلیل می توان از آنها برای ایجاد فضایی در پشت تلویزیون استفاده کرد. اگر اتاق نشیمن شما کوچک است، نور بیشتری را به فضا منعکس کنید. در این صورت باید از بین رنگ های روشن بهترین رنگ ها را برای فضای پشت تلویزیون انتخاب کنید.

استفاده از رنگ های روشن برای دیوار پشت تلویزیون

رنگ های روشن کنتراست بالایی با رنگ تلویزیون دارند. بنابراین تلویزیون در جلو رنگ های روشن و خنثی جلوه خاصی خواهد داشت. توجه داشته باشید که مزیت این رنگ ها مانند بژ، خاکستری روشن و قهوه ای می توانند بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون باشد. زیرا با هر طرح و رنگی از اتاق نشیمن شما به خوبی هماهنگ می شوند و جلوه خاصی به اتاق پذیرایی شما خواهند داد.

استفاده از رنگ قهوه ای و طلایی برای دیوار پشت تلویزیون

استفاده از رنگ قهوه ای و طلایی برای دیوار پشت تلویزیون

برای برجسته کردن دیوار پشت تلویزیون می توانید از ترکیب رنگ قهوه ای و طلایی استفاده کنید. این ترکیب رنگ به دیوار جلوه خاصی می دهد و باعث مدرن شدن فضای داخلی خانه شما می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پخش رنگ مهدلو
ارسال