انتخاب رنگ برای دیوار اتاق کودک

وقتی منتظر به‌دنیا آمدن فرزندتان هستید؛ یکی از چالش‌برانگیزترین انتخاب‌هایی که با آن روبه‌رو هستید، انتخاب رنگ برای دیوار اتاق کودک است. انتخاب رنگ اتاق، مهم‌ترین و اولین قدم برای چیدن اتاق کودکتان است. سایر وسایل اتاق‌خواب مثل کمد و تخت، باید متناسب با رنگ دیوار انتخاب شوند. در این مقاله به برسی بهترین رنگ‌ها برای دیوار اتاق کودک می‌پردازیم.

بهترین رنگ برای اتاق کودک پسر

معمولاً وقتی می‌خواهیم برای نوزاد پسر لباس یا وسیله‌ای انتخاب کنیم؛ اولین رنگی که به سراغ آن می‌رویم؛ و به ذهنمان می‌رسد؛ رنگ آبی  است. رنگ ابی برای اتاق پسربچه، یکی از بهترین انتخاب‌هاست. رنگ‌هایی مثل سبز، نارنجی و قرمز هم برای اتاق پسربچه کاربرد دارند.

مشاهده لیست قیمت تمامی رنگ‌ها: قیمت رنگ

انتخاب از بین رنگ‌هایی که مناسب برای پسرهاست؛ بستگی به سلیقه شما دارد و اگر کودکتان بالای سه یا چهار سال سن دارد و مخواهید دکور اتاقش را عوض کنید؛ رنگ موردعلاقه فرزندتان می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

رنگ اتاق پسر بچه

بهترین رنگ برای اتاق کودک دختر

برای انتخاب رنگ برای دیوار اتاق کودک دختر، بهترین رنگ‌ها صورتی، بنفش و قرمز هستند. به طور کل، دست شما برای انتخاب رنگ دیوار اتاق دختربچه، خیلی بازتر است تا انتخاب رنگ اتاق‌خواب پسربچه. تقریباً تمام‌رنگ‌ها به‌غیراز ابی، برای دختربچه‌ها پرکاربرد است.

از رنگ‌های بی جنسیتی مثل زرد و سبز گرفته تا رنگ‌مایه‌های صورتی و قرمز، همه‌شان بیشتر مناسب دختربچه‌ها به نظر میایند تا پسربچه‌ها. اگر فرزند دختر شما به دنیا آمده و بالای سه سال سن دارد؛ احتمالاً خودش رنگ موردعلاقه داشته باشد؛ یا رنگ مشخصی را برای دیوارهای اتاق‌خوابش بپسندد. گذاشتن انتخاب رنگ دیوار اتاق به عهده خود فرزندتان، یکی از بهترین انتخاب‌هاست. شما می‌توانید هر رنگی که بخواهید و در هر شدتی که بخواهید را از مهد درنگ تهیه کنید.

رنگ اتاق کودک

انتخاب رنگ بر اساس سایر وسایل

یکی از شیوه‌های رایج انتخاب رنگ برای دیوار اتاق کودک، انتخاب رنگ بر اساس سایر وسایل است. اگر کودک شما به دنیا آمده باشد و چند سال سن داشته باشد؛ احتمالاً شما اقلامی مثل کمد، فرش و پرده اتاق کودکتان را از قبل تهیه کرده‌اید. یک انتخاب خوب، در این حالت انتخابی است که با رنگ سایر وسایل اتاق‌خواب شما هماهنگ باشد. برای تهیه رنگ و مشاوره برای اینکه چه رنگی به سایر وسایلتان میاید؛ می‌توانید به مهدرنگ مراجعه کنید. این شرکت هر رنگی و در هر تناژی که شما بخواهید را می‌تواند روی دیوار اتاق کودکتان برایتان دربیاورد.

بهترین انتخاب رنگ برای اتاق کودک

ترندترین رنگ‌ها برای دیوار اتاق کودک، این روزها رنگ‌های خنثی هستند. رنگ‌های خنثی به‌سادگی با سایر وسایل خان شما ست و مچ می‌شوند. درواقع با انتخاب رنگ‌های خنثی، شما می‌توانید کار را یک‌باره کاری کنید. استفاده کردن از رنگ‌هایی مثل صورتی، بنفش، ابی یا سبز برای دیوار اتاق کودک، باعث می‌شود که اگر شما وسایل اتاق‌خواب را خواستید عوض کنید؛ مجبور شوید رنگ دیوارها را هم، به دلیل ناهمخوانی با رنگ جدید وسایل، عوض کنید. به طور کل دلیل ترند شدن رنگ‌های خنثی را می‌توان موارد زیر دانست:

  1. به‌سادگی با رنگ وسایل هماهنگ می‌شوند
  2. 2.      رنگ‌های خنثی، نسبت به رنگ‌های شارپ، این مزیت را دارند که درصورتی‌که وسایل را عوض کنید؛ احتیاجی به‌عوض کردن رنگ دیوار ندارید.
  3. درصورتی‌که فرزند شما بزرگ شود؛ احتیاجی به‌عوض کردن رنگ دیوار نیست. ممکن است انتخاب‌های شما از بین رنگ‌های شارپ، مناسب یک نوجوان نباشد و با بزرگ شدن کودکتان مجبور شوید رنگ اتاق را عوض کنید. رنگ‌های خنثی این قابلیت را دارند که سال‌های بیشتری روی دیوار اتاق فرزندتان بمانند.

مهد رنگ، بهترین جا برای خرید رنگ

انتخاب رنگ برای اتاق کودک، یک مرحله چالش‌برانگیز است. علاوه بر تنوع زیاد رنگ‌ها و سختی انتخاب بین آن ها، انتخاب جایی که رنگ را از آنها تهیه کنید و کار را به دستشان بسپارید هم مهم است. درست در نیامدن رنگی که انتخاب کرده‌اید؛ کوچک‌ترین مشکلی است که در مسیر رنگ زدن خانه و اتاق‌خواب، برای شما ممکن است پیش بیاید. مهد رنگ با تضمین اینکه باکیفیت‌ترین رنگ‌ها به شما می‌دهد؛ بهترین جایی است که شما می‌توانید رنگ‌آمیزی اتاق کودکتان را به آن بسپرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پخش رنگ مهدلو
ارسال