لیست قیمت مهدرنگ پردیس

لیست قیمت مهدرنگ پردیس به‌روز شده در تاریخ 1401/02/01

شما میتونید با تماس با شرکت پخش رنگ مهدلو سفارش خودتونو ثبت کنید و تمام کارهارو به عهده ما بذارید.

ما تنها نماینده رنگ مهدرنگ در ایران هستیم و اطمینان بهترین قیمت هارو به شما برای این رنگ میدیم. در کنار این برند رنگ ما برند های دیگه رنگ رو هم داریم که شما میتونید توی قسمت‌های مختلف سایت از انواع محصولات ما بازدید کنید و اگر نیاز داشتید سفارش خودتونو در کنار این رنگ ثبت کنید.

برای مشاهده لیست قیمت روز رنگ های ایرانی و خارجی کلیک کنید: لیست قیمت رنگ

تخفیف ویژه رنگ

توجه! شرکت مهدرنگ پردیس اطمینان و تضمین کیفیت برتر ایران رو برای مشتریانش قرار داده و اگر هر گونه مشکل یا خرابی یا نارضایتی شما برای رنگ وجود داشت بدون هیچ سوالی شما میتونید محصول این شرکتُ استرداد کنید! این یعنی یک خرید مطمن 🙂


پشنهاد ما: مجموعه ابزار آلات نقاشی از شرکت‌های مختلف را مشاهده کنید.

نماینده شرکت مهدرنگ پردیس

این شرکت در سر تا سر ایران نماینده رسمی دارد و یکی از نمایندگی‌های فعال این کارخانه تولید رنگ، شرکت پخش رنگ مهدلو در استان البرز می‌باشد که شما میتونید در سایت با دیدن لیست قیمت مهدرنگ پردیس قیمت‌هارو مقایسه کنید و ما اطمینان کیفیت مناسبُ به شما عزیزان با خیال راحت میدهیم.

مهدرنگ پردیس

اطلاعات تماس و سفارش

شما دوستان و عزیزان میتونید با تماس با شرکت پخش رنگ مهدلو در هر کجای ایران که باشید تنها با یک تماس ساده سفارش خودتونُ ثبت کنید و در اولین زمان ممکن محصولات خودتونُ درب محل کارتون دریافت کنید.

دفتر پخش: ۰۲۶۳۴۸۲۵۴۳۰ 


تاریخچه مهد رنگ پردیس

صاحبان این مجموعه حسین و منوچهر مهدلو در سال 1366 تا سال 1380 به مدت 14 سال نقاش و پیمانکار نقاشی ساختمان بودند. در سال 1380 این دو برادر به فکر ورود به بازار خرید و فروش رنگ وارد بازار شدند. در شاهین ویلا کرج مغازه تخصصی رنگ و ابزار آلات رنگ تاسیس کردند و شروع به رشد در این زمینه کردند. در سال 1385 نماینده رنگ فرازپیشه در استان شدند و موفق به فروش فوق العاده و دریافت نشان برتر فروش شدند. این روند رشد تا سال 1392 ادامه داشت تا اینکه این مجموعه کوچک تبدیل به یک کارخانه تولیدی در شهرستان اشتهارد شد و سال 92 پروانه بهره برداری صادر شد. همچنین این کارخانه تا سال 95 تنها در زمینه تولید ضد زنگ فعال بود و بعد از فعالیت بخش رزین موفق به تولید انواع رنگ‌های با کیفیت شد و در حال حاضر میتوان این شرکت و کارخانه را یکی از شرکت‌های موفق در زمینه تولید انواع رنگ دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پخش رنگ مهدلو
ارسال