لیست قیمت رنگ هاویلوکس

لیست قیمت رنگ هاویلوکس به روز شده در تاریخ 99/11/27 توزیع در بازرگانی مهدلو . شما عزیزان میتونید در هر زمان که خواستید در همین صفحه به راحتی آخرین لیست قیمت رنگ هاویلوکس رو دریافت کنید.

بازرگانی مهدلو عاملیت توزیع و پخش رنگ هاویلوکس در سراسر ایران

شرکت پخش رنگ مهدلو یکی از نمایندگان رنگ هاویلوکس در ایران است که شما میتونید با بهترین قیمت بازار رنگ این شرکتُ دریافت کنید. کافیه تنها با شماره‌های شرکت تماس بگیرید تا مشاوران و مسئول قسمت فروش شرکت مشاوره مورد نیاز رو به شما بده تا بتونید بهترین انتخابُ در خرید یک رنگ درجه داشته باشید.

مشاهده لیست قیمت تمامی رنگ‌ها: قیمت رنگ

همچنین شما میتونید از باقی برندهای رنگ دیدن کنید و در صورت صلاح دید سفارش‌های دیگه‌ای از سایر برندها داشته باشید. در کنار برندهای دیگر رنگ تمامی ابزار های ورد نیاز برای نقاشی ساختمان رو هم میتونیم در سبد خرید شما قرار بدیم تا سبر کامل خرید در مورد رنگ داشته باشید و این یکی از ویژگی های این شرکت پخش رنگ است که تمامی محصولات ساختمان رو شامل می‌شود.

شماره تماس جهت سفارش رنگ هاویلوکس : ۰۲۶۳۴۸۲۵۴۳۰

لیست قیمت رنگ هاویلوکس

از این رنگ هم دیدن کن: رنگ با درجه کیفیت عالی مهدرنگ پردیس

کارخانه رنگ هاویلوکس

کارخانه رنگ هاویلوکس در سال 1339 به منظور تولید رنگ درجه یک صادراتی وارد بازار تولید شد. در شرایط سخت کشور و تحولات سیاسی ایران این شرکت همچنان با قدرت به کار خود ادامه داد و توانست در سال‌های متعدد جز بهترین صادر کنندگان رنگ در ایران شود.

تاثیر در طبیعت و محیط زیست

این رنگ توانسته با توان تولید بالا و علم شیمیایی بالا در تولید محصولات درجه یکی را تولید کند که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد میکند و این شرکت در این موضوع دارای لوح تقدیر از دولت و کشور است.

شماره تماس جهت سفارش رنگ هاویلوکس : ۰۲۶۳۴۸۲۵۴۳۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پخش رنگ مهدلو
ارسال