لیست قیمت رنگسازی ایران (نیپون)

لیست قیمت رنگسازی ایران (نیپون) به روز شده در تاریخ 1402/01/29. شما عزیزان میتوانید هر روزه با هر تغییر قیمت آخرین لیست قیمت رنگ‌ها را در این سایت مشاهده کنید.

شرکت پخش رنگ مهدرنگ، عاملیت و نماینده رسمی شرکت رنگسازی ایران یا همان شرکت رنگسازی نیپون ایران مفتخر است که اعلام کند بهترین قیمت را از درب کارخانه برای شما عزیزان فراهم میکند.

شما میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت پخش رنگ مهدلو سفارش خود را ثبت کنید:  ۰۲۶۳۴۸۲۵۴۳۰

مشاهده لیست قیمت تمامی رنگ‌ها: قیمت رنگ

توجه: به دلیل نوسانات قیمت قبل از سفارش حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شما میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت پخش رنگ مهدلو سفارش خود را ثبت کنید:  ۰۲۶۳۴۸۲۵۴۳۰

تاریخچه شرکت رنگسازی ایران

شرکت رنگسازی نیپون ایران در سال 1318 در ایران شروع به آغاز رسمی کرد. از این شرکت میتوان به عنوان اولین شرکت تولید کننده رنگ و رزین نام برد. هدف و مشی این شرکت رضای مشتری و ساخت یک محصول درجه که قابل قابت با تمامی برند‌های جهان می‌باشد بود و است و حاصل این هدف یک شرکت قوی که استاندارد ایزو 9001-2008 را خروجی بسیار با کیفیت بود.

همینک این شرکت در سه بخش تولید رنگ ساختمانی، رزین و اسپری رنگ فعالتی دارد که شما متیوانید تمامی محصولات این شرکت را از نمایندگی رسمی یعنی پخش رنگ مهدلو تهیه نمایید.

همیشه به روز باشید

شما میتوانید با دنبال کردن پیج ما در اینستاگرام هر روزه در گوشی خودتان از آخرین به روز رسانی دنیای رنگ با خبر شوید. اخبار نظیر تغییر لیست قیمت، اخبار تولیدات رنگ در ایران و جهان.

شما عزیزان همچنین میتوانید لیست قیمت رنگسازی ایران در اینستاگرام ما مشاهده کنید.

سایر لیست قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پخش رنگ مهدلو
ارسال