لیست قیمت رنگ سحر

لیست قیمت رنگ سحر به روز شده در تاریخ 1402/02/19. شما میتونید در هر زمان که خواستید در همین صفحه سایت از آخرین تغییرات لیست قیمت رنگ سحر آگاه بشید و محصولات خود را به قیمت روز معامله کنید.

شرکت پخش رنگ مهدلو یکی از عاملیت‌های پخش رنگ سحر در استان است که هم اکنون آماده ثبت سفارش شما برای سراسر ایران عزیزمون هستش پس نگران ارسال و خرید نباشید و با خیال راحت با ما تماس بگیرید و سفارش خودتونُ ثبت کنید و در اولین زمان ممکن سفارش ما درب محل کارتون میرسه! به همین راحتی 🙂

پیشنهاد بازدید از این قسمت سایت: لیست قیمت مهدرنگ پردیس

مشاهده لیست قیمت تمامی رنگ‌ها: قیمت رنگ

تاریخچه رنگ سحر

شرکت رنگ سحر در سال 1365 در شرایط سخت کشور که در اواسط جنگ تحمیلی بود شروع به کار کرد. محصولات اولیه این شرکت رنگ ساختمانی بود که در ابتدا هم با کیفیت بالایی تولید و روانه بازار میشد. سیاست کلی این شرکت بر روی محصولات با کیفیت با توان صادرات بالا بود و تمام تلاش اعضا شرکت و هیت مدیره بر این موضوع منعطف شد تا یک محصول درجه یک صادرات تهیه و تولید شود. با تلاش‌های بسیار زیاد این مجموعه رنگ سحر هم اکنون یکی از بهترین برند‌های رنگ خاورمیانه است و سال‌هاست این رنگ در حال صادرات به بسیاری از کشورهای جهان است. یک دلیل بسیار مهم که باعث این موفقیت شد بدون شک کیفیت غیر قابل انکار این رنگ‌هاست که در حال حاضر فقط ساختمانی نیست و انواع رنگ‌های جدولی، ساختمانی، صنعتی و اپوکسی از تولیدات این شرکت بزرگ است.

شما میتونید با تماس با شماره‌های شرکت سفارشات خودتون مبنی بر رنگ سحر یا انواع رنگ‌های دیگه را ثبت کنید. پخش رنگ مهدلو عاملیت پخش انواع رنگ و ابزار آلات رنگ می‌باشد پس نگران نبود محصول در فروشگاه ما نباشید و با تماس به راحتی تمام نیازهای خودتونُ برطرف کنید.

شماره تماس ثبت سفارش و خرید محصولات سحر: ۰۲۶۳۴۸۲۵۴۳۰

4 دیدگاه برای “لیست قیمت رنگ سحر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی پخش رنگ مهدلو
ارسال